onsdag 31 mars 2010

PaJoLeNi



Utan dig är jag ingenting!
mer än tre år har jag varit galet kär i dig. Det är nästan tre och ett halvt år. Det är en lång tid. Och alla människor reagerar med sådan chock, på att jag har dig och har haft dig i en evighet. En evighet som har känts som en minut men ändå som ett helt liv! Jag kan inte tänka mig ett liv där inte du är delaktig, det finns ingen tanke på att du skulle försvinna för jag älskar dig på ett sätt som inte går att förklara. Du har blivit min andra halva, den övervägande! Du är min bästa vän, du är en helt otroligt människa och du är min precis lika mycket som jag är din! Och det finns inte ord för dessa känslor, men jag vet att du känner av att dom finns där, att du vet att det verkligen är vi, du och jag! Jag vill ha dig här alltid, hela mitt liv. Jag saknar dig när du inte är nära, även fast att jag vet att ensamhet och distans är bra kan jag inte undgå att vilja vara med dig varje minut. När du är nära somnar jag för att din trygghet och dina andetag får mig att slappna av, när jag skall sova ensam ligger jag i en timme och stirrar för det finns inga andetag.
Du är människan som jag inte tar för givet att du finns där, och du är den som jag kämpar för, för att du alltid skall stå kvar. Jag ser människor försvinna bort ur mitt liv för att man växer ifrån varandra men vi växer bara närmare varandra. Och jag litar på dig, jag litar på dig för att jag älskar dig! Under dessa långa år, har vi aldrig bråkat, aldrig varit arg aldrig skrikit på varandra. Jag älskar dig för att du inte är sådan! Jag älskar dig för att du är så stöttande och glad. Du är den bästa människa jag träffat.
Jag älskar dig PaJoLeNi! varje dag och varje minut!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Nicole sa...

Tack för din kommentar!
Hahhahahah